انتظار فرج از نیمه خرداد کشم...

طلــــوع ســتـــــــــــاره

اللهم عجل لولیک الفرج

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ طلــــوع ســتـــــــــــاره خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

انقلاب مردم ايران، نقطه شروع انقلاب بزرگ جهاني اسلام به پرچمداري حضرت حجت ارواحنا فداه است که خداوند بر همه مسلمانان و جهانيان منت نهد و ظهور و فرجش را در عصر حاضر قرار دهد

صحیفه نور امام، ج‏21، ص: 327

اميدوارم که اين انقلاب، يک انقلاب جهاني بشود و مقدمه براي ظهور بقيه الله (ارواحنا له الفداء) باشد   صحيفه نور امام، ج‏16، ص: 131

اميد است که اين انقلاب، جرقه و بارقهاي الهي باشد که انفجاري عظيم در توده هاي زير ستم ايجاد نمايد و به طلوع فجر انقلاب مبارک حضرت بقيةالله (ارواحنا له الفداء) منتهي شود.

صحيفه نور امام، ج‏15، ص: 62

دست عنايت خداي تبارک و تعالي بر سر اين ملت کشيده شده است و ايمان آنها را تقويت فرموده است که يکي از علايم ظهور بقيه الله (ارواحنا فداه) است.           صحيفه نور امام، ج 16، ص 130.

همه ما انتظار فرج داريم و بايد در اين انتظار خدمت کنيم. انتظار فرج، انتظار قدرت اسلام است و ما بايد کوشش کنيم تا قدرت اسلام در عالم تحقق پيدا کند و مقدمات ظهور انشاءالله تهيه شود.

صحيفه نور امام، ج 7، ص 255.

با اتّکال به خداي تبارک و تعالي و پشتيباني صاحب اين کشور، امام زمان (سلام الله عليه) اين مقصد را به آخر برسانيد و خواهيد رسانيد.

صحيفه نور امام، ج 14، ص 330

خداوند همه ما را از اين قيدهاي شيطاني رها فرمايد تا بتوانيم اين امانت الهي [جمهوري اسلامي] را به سر منزل مقصود برسانيم و به صاحب امانت، حضرت مهدي موعود (ارواحنا له الفداء) رد کنيم.

صحيفه نور امام، ج 18، ص 472،

جنبشي که از طرف مستضعفان و مظلومان جهان عليه مستکبران و زورمندان شروع شده و در حال گسترش است، اميدبخش آتيه روشن است و وعده خداوند تعالي را نزديک و نزديکتر مينمايد. گويي جهان مهيا ميشود براي طلوع آفتاب ولايت از افق مکه معظمه و کعبه آمال محرومان و حکومت مستضعفان.

صحيفه نور امام، ج 17، ص 480

سلام بر ملت بزرگ ايران که با فداکاري و ايثار و شهادت، راه ظهور را هموار ميکنند.

صحيفه نور امام، ج 21، ص 325

من اميدوارم که اين کشور با همين قدرت که تا اينجا آمده است و با همين تعهد و با همين بيداري که از اوّل قيام کرده است و تا اينجا رسانده است، باقي باشد اين نهضت و اين انقلاب و قيام تا صاحب اصلي انشاءالله بيايد و ما و شما و ملت ما، امانت را به او تسليم کنيم.

صحيفه نور امام، ج 15، ص 230

 

مقام معظم رهبري ايت الله خامنه اي :

امروز شما به اوضاع دنيا نگاه كنيد، همان چيزى كه در رواياتِ مربوط به ظهور ولى عصر (ارواحنا فداه) وجود دارد، امروز در دنيا حاكم است؛ پر شدن دنيا از ظلم و جور. امروز دنيا از ظلم و جور پر است. در روايت و ادعيه‏ى گوناگون و زيارات مختلف مربوط به ولى‏عصر (ارواحنا فداه) دارد كه «يملأ اللَّه به الأرض قسطا و عدلا كما ملئت ظلما و جورا»؛ همچنانيكه يك روزى همه‏ى عالم از ظلم و جور پر بوده است - در روزگارانى ظلم و جور، وضع حاكم بر بشر بوده است - همانطور خداى متعال در زمان او عدل و داد را وضع حاكم بر بشريت

سخنراني به مناسبت نيمه ي شعبان- 27  مرداد 87

اميدواريم همين نسل كنونىِ مردم فلسطين ببينند آن روزى را كه فلسطين در اختيار مردم فلسطين، ملت فلسطين و صاحبان خانه قرار گرفته است و آنها بتوانند آنجا به اراده‏ى خودشان و آنچنانى كه شايسته‏ى آنهاست، زندگى كنند.

خطبه هاي نماز عيد فطر -  10 مهر 1387

من با اطمينان کامل مي گويم  تحقق کامل وعده الهي(ظهور) براي تمدن نوين اسلامي در راه است

پيام حج سال 78

بسيج به معنى حضور و آمادگى در همان نقطه‏اى است كه اسلام و قرآن و امام زمان ارواحنافداه و اين انقلاب مقدّس به آن نيازمند است؛ لذا پيوند ميان بسيجيان عزيز و حضرت ولى عصر ارواحنافداه - مهدى موعود عزيز - يك پيوند ناگسستنى و هميشگى است

3مرداد 87

علماء و روشنفکران و سياستمدارن دنياي اسلام درس وحدت و استقامت و معرفت را براي ملتهاي خود تکرار کنند و جوانان بالنده اين نسل را براي رويارويي با حوادث بزرگ و به دوش گرفتن بار امانتي سنگين و شالوده ريزي امت متحد و يکپارچه اسلام آماده سازند.

پيام حج 80

 

نسل کنوني جهان اسلام ، قدس را آزاد خواهد کرد. نابودي اسرائيل نزديک است

سيد حسن نصرالله – روز قدس78

آنچه به شما مي گويم: ما به زمان (وعده داده شده) نزديک مي شويم. به اين زمان که فرصتي الهي در تاريخ است. به دگرگوني هايي نزديک مي شويم که در قرن بيستم به وجود آمده اند و نيز تحولاتي که در ابتداي قرن بيست و يکم آغاز شده اند.

آنچه تاکيد مي گردد اين است که ما به سرعت در جهت نيل به اين استحقاق، طي مسير مي نماييم.

اي برادران و خواهران، همانا مهدي (عج) و مسيح (ع) هر دو قطعاً در آينده ايي که در حال طلوع است خواهند آمد.

سيد حسن نصرالله - 2007

 

رئيس جمهور ايران  محمود احمدي نژاد :

دنيا در حال تغييرات بزرگ است و مستكبران رفتني هستند و راه براي حكومت جهاني امام عصر(عج) بازخواهد شد .

20 اسفند 1388 در جمع خانواده ايثارگران

مي خواهم به شما بشارت بدهم در طول تاريخ همه آمده اند و مقدمه را فراهم كنند. اما بدانيد به لطف خدا امروز حركت آخر آغاز شده است و ما و ملت ايران در متن انقلاب جهاني زندگي مي كنيم و حركت مي كنيم

4 اسفند 1388 -  در جمع مردم استان خراسان جنوبي

دشمنان و بدخواهان مانند تكه برفي در مقابل آفتاب تابستان در حال آب شدن هستند و به زودي ملت‌ها جشن نابودي استكبار را برگزار خواهند كرد و آن روي سكه نابودي استكبار فراهم شدن زمينه ظهور و حاكميت امام عصر(عج) است.

4 اسفند 1388- خراسان جنوبي-ديدار با خانواده شهدا

معتقدم به بركت فداكاري‌هاي ايثارگران، ملت ايران جامعه بشري را به نقطه نهايي يعني برپايي حكومت جهاني خواهد رساند.
5 خرداد 1389 -  در ديدار با خانواده شهدا و ايثارگران

وعدة همه انبياي الهي و وعده خداست كه در زمين حكومت انسان كامل برپا خواهد شد. من مي خواهم خدمت شما عزيزان بگويم تحولات عالم شتاب گرفته است. ما داريم مي بينيم كه جهان به سرعت به سمت انسان كامل در حال حركت است

4 ارديبهشت 1387 - در ديدار با خانواده شهدا و ايثارگران- همدان

 

اما مي خواهم اين بشارت را به شما بدهم، به لطف و ايثارگري شما، به لطف ايثارگري فرزندان و همسران شما و به لطف اين ايستادگي امروز شما دوران افول و اضمحلال و متلاشي شدن قدرتهاي بزرگ فرا رسيده است و به زودي به حول و قوة الهي خواهيد ديد كه اين قدرتهاي بزرگ در هم خواهند شكست.
گوش دلها را باز و شامه ها را تيز كنيد، نسيمي مي آيد، عطر دل انگيزي مي آيد، نوري پراكنده شده است، همة اينها مقدمه است. اتفاقات و تحولات بزرگ در راه است. انتظار بشريت، وعدة انبيا و وعدة خداي متعال در راه است

22 فروردين 1387 - ديدار با خانواده هاي ايثارگران استان خراسان رضوي

 

عزیزان من ، خدا مي داند که ظهور نزديک است .

آيت الله ناصري

 

پيروزي نهايي اسلام نزديک است.

هفته نامه  افق حوزه

 

همانگونه که غيبت شامل غيبت صغري و کبري بود ظهور نيز شامل ظهور صغري و کبري مي باشد و انقلاب ما به مثابه ظهور صغري آقا امام زمان بود و ما اکنون در بين الطلوعين قرار داريم و هر لحظه به ظهور کبري نزديک مي شويم.

آيت الله مکارم شيرازي



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 22 دی 1391برچسب:,

] [ 9:46 ] [ حسیــــــــن ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه